Klikr na výcvik psa spolu s píšťalkou Nobleza
Kód: NOB04491



Detailní popis produktu
Kliker na výcvik psa spolu s píšťalkou Nobleza je výcviková a výchovná pomůcka. Uvnitř obalu se nachází plíšek, který vydává nezaměnitelný zvuk při stisknutí. Zvuk klikru slouží jako povel k požadovanému chování, za které psa chceme odměnit. Kliker tedy není odměna. Jeho zvuk je pouze přemostěním. Je signálem, který psovi dává informaci, že přijde odměna. Trenérovi pomáhá přesně zachytit požadované chování a výcvik je tak mnohem rychlejší a efektivnější. Pes přesně ví, za co je odměňován.
Aby kliker plnil svůj účel, pes musí být seznámen s pravidly. Měl by chápat, proč zvuk přichází, kdy přichází a co znamená. Říká se tomu, že pes je “naklikaný”.
Postup jak naučit psa povelu:
- Do jedné ruky si vezměte hrst menších odměn, do druhé ruky kliker.
- Bez toho, abyste od psa něco chtěli, jen klikněte a dejte mu odměnu. Toto cvičení opakujte, dokud nebudete na psovi vidět, že si vytvořil asociaci mezi kliknutím a příchodem odměny. (Asociace se nemusí objevit během první lekce.)
- Pokud pes pochopil princip, vyžadujte splnění povelu, který zná, a jakmile ho provede, klikněte a odměňte ho.
Kliker můžete využít při různých metodikách posilujících chování (návádění, zachytávání, tvarování…).
Obecně je jeho funkce stále stejná. Jeho zvuk (kliknutí) označuje přesný okamžik, kdy pes vykonává to, co chcete odměnit. Vždyť než vytáhnete z kapsy odměnu a podáte ji psovi, uběhne nějaký čas a často psa odměníte za nežádoucí pozici či akci. Kliker je pomocník, pomáhá psovi přesně pochopit, za který moment jeho výkonu bude odměněn.
Součástí klikeru je jednoduchá píšťalka pro vydávání hlasitého zvuku pro další typy povelů.
Dostupné barvy: modrý, červený, zelený, černý
Balení: 1 ks
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Výcvik psa a sport se psem |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.1 kg |
| EAN: | 8719138044917 |
| Značka: | Nobleza |
| Typ produktu: | Kliker |
| Zvíře: | Pes |
| Položka byla vyprodána… | |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
